16 Ocak 2012 Pazartesi

PERFUME JEWELS BODY LOTION - TRY 2 LOVE






Bgün sizlere PERFUME JEWELS ürünlerinden Body Lotion'u anlatmak istiyorum. Cuma günü kar kış demeden Eyüp Sabri Tuncerin Ulus'taki mağazasına gittim. ( Ankara'da yaşayan bilirler Ulus biraz karışık bir yerdir. Bende zor da olsa ilk defa tek basıma gittim. )  İnternetten de alışveriş yapabilirdim ama yeni ürünlerini denemek istiyordum. Parfümlerine bayıldığımı söyleyebilirim. Hepsi birbirinden güzel kokular ve oldukca kalıcılar. Ürünleri  Victoria Secret Body serisinden ilham alarak yapmışlar. Ben Body Lotion aldım ve kokusuna bayıldım. Ellerimi kaç defa yıkamama rağmen kokusu hala ellerimde. Şiddetle denemenizi tavsiye ederim. Oxoxo

 

                                                         yasemin, vanilya, bergamut, mandalina, paçuli ve misklerle muhteşem kombinasyonu sonucu tasarlanan büyüleyicibir  koku ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder