13 Ocak 2012 Cuma

Gelinlik Modelleri Part 1




         Yeni evli biri olarak söyleyebilirimki düğünün  biz kadınlar işin en önemli kısmı gelinliklerdir. Gelinlik modellerine bakmak için pc başından saatlerce kalkmadığımı bilirim. En başından beri çok farklı bana özel bir gelinliğim olsun istiyordum. Bu yüzden moda evlerine gidip gelinlik denemedim hiç. Prenses model gelinlik istiyordum ama onada farklı bir hava katmak istiyordum. Son iki yıldır Avrupada siyah kuşağın moda olduğunu öğrendim. Bizde de birkaç ünlü ismin ( Tuğba Büyüküstün aklıma gelen ilk isim ) siyah kuşaklı gelinlik giydiğini gördüm. Kafamda bir model oluştu ve çok şanslıydım ki Merih Hanımla tanıştım. Kendisi zaten çok sıradışı gelinlikler dikiyor. Bana da çok yardımcı oldu. Gelinliğim straplezdi.bütün detayları siyahtı. Taş detayı yoktu tamamen tüldü.Çok sade ama şık bir gelinlik oldu. Tabiki çiçeklerimde siyahdı. Ayakkabımı NR:39 Polyanna modeliydi ( oda siyahtı). Şimdi okuyunca  size farklı gelebilir.Siyah kuşak henüz  Türkiye'de çok fazla bilinen bir detay değil. Ama ben çok beğendim. Beni çok iyi tanıyan annem en büyük destekcimdi. Eşimde hiç karışmadı. Düğünde gören herkes gelinliğime bayıldı ve benden de böyle bir gelinlik beklediklerini söylediler. Başka bi postta gelinlğimi paylaşırım artık. oxoxo


 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder